zaterdag 6 augustus 2011

Zij verhogen ons moraal


“Zij verhogen ons moraal”, is een vrije vertaling van wat er op dit Portugese vissersbootje staat geschreven. Het is alleen jammer dat het betrekking schijnt te hebben op het voetbal want ik geloof dat iedereen wel een beetje moraal kan gebruiken in deze crisistijden, en de Portugezen in het bijzonder. Ikzelf ook trouwens, want ik ben al twee weken onafgebroken bezig om mijn computersysteem weer aan de praat te krijgen. Verdwenen instellingen, foto’s en e-mails, een mens wordt er niet vrolijk van.

6 opmerkingen:

  1. Ai! Veel sterkte, en succes ermee dan, wout!
    Ik word in elk geval wel vrolijk van deze foto!
    Heel mooi, en grappig! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wout, sorry:
    Ik bedoelde laatst bij de foto's van de zigeuner- kinderen dat ik nummer 1- 3 en 5 bijzonder knap vind, niet 2- 3 en 5. Niet dat het wat uitmaakt, je weet vast zelf ook wel dat het echt uitzonderlijk mooie en pakkende portretten zijn! Indrukwekkend! maar ik wou het toch zeggen!
    Nu slaap ik vast beter dadelijk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk blog. Net dat ijsvogeltje gezien, knap werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto, mooie kleuren. Ook al iets om vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige foto Wout.
    Succes met je computer. Kan soms een heel gedoe zijn en het kan je heel veel tijd kosten.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef, pc problemen. Hopelijk heb je van je foto's een backup. Succes met het herstel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...