donderdag 17 juni 2010

Jávea – Ibiza

Dit beeld kun je maar een paar maal per jaar aanschouwen. De vuurtoren van Cabo de la Nao in Jávea met op de achtergrond het eiland Ibiza. Het is zelden zo helder dat je het ruim 80 kilometer verder gelegen eiland ziet liggen, maar vandaag was dat na de depressie van deze week, wel het geval.
Het is trouwens een leuk punt vanwaar je naar Ibiza kunt kijken, je hebt rondom een panoramisch uitzicht. Er kwam nog een helikopter langs vliegen maar die jongens zagen me niet staan.
Ik kan het nooit nalaten om even in de cockpit te kijken, dacht nog dat ik Joran van der Sloot zag zitten maar dat lijkt me haast onmogelijk. Wist je trouwens dat je op internet het registratienummer kunt intypen, dat je dan de eigenaar te weten komt, waar het toestel voor gebruikt wordt en of er incidenten met het toestel zijn geweest.
Vanaf dit punt heb je ook zicht op de nog vrijwel authentieke dorpskern van Poble Nou de Benitachell.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig, Wout! Het is dat we een beetje laat waren en niet de Montgo op gegaan zijn, anders hadden we daar nog naast elkaar gestaan! Groetjes, Edwin en Cokky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wout wat een gave foto's en prachtig scherp met een flinke teletoeter zeker gemaakt mooi hoor
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onvoorstelbaar!
    Alsof je het zou kunnen zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk ! Prachtige foto's , in die helicopter had ik ook wel willen zitten...
    Grtjs,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...